El Servei Local d'Ocupació de l'Ajuntament de Sant Feliu reprèn part de la seva activitat presencial i incorpora algunes novetats en l'atenció telemàtica, tot garantint les mesures de protecció i seguretat sanitària, i amb l'objectiu de millorar la comunicació i el servei a la ciutadania.
Pel que fa a les consultes i tràmits que poden resoldre's de forma telemàtica, s'amplien les modalitats i vies de contacte, amb la incorporació de videotrucada (per Zoom o Whatsapp) i el telèfon.
Entre les novetats dels serveis que es presten presencialment, s'ha ampliat l'horari del club de feina (de dilluns a dijous, de 9 a 11 h), i s'afegeix una nova franja d'ús dels ordinadors (dilluns, dimecres i dijous, de 12 a 13 h). Aquests i altres serveis presencials, que no es poden prestar de forma telemàtica, s'han de sol·licitar i reservar mitjançant el tràmit de cita prèvia:
· Fer consultes relacionades amb la recerca de feina: ofertes laborals, currículum, formació i altres informacions.
· Utilitzar els ordinadors amb suport tècnic per a la recerca de feina: inscripció a portals de feina, tràmits digitals i altres eines digitals.
· Reservar els ordinadors per a gestions relacionades amb temes laborals.
· Demanar informació sobre la inscripció o renovació al servei i la borsa de treball.
També es pot sol·licitar cita, o plantejar qualsevol qüestió relacionada amb el Servei Local d'Ocupació, al telèfon 93 685 07 83 o presencialment al Centre Can Maginàs (C. Hospitalet, 25. Sant Feliu de Llobregat).