Després de la formació rebuda durant 3 mesos intensos, aquest mes d'abril ha finalitzat la formació en màrqueting digital enmarcada dins el Programa Singulars a Sant Feliu de Llobregat, amb 4 contractacions de plans d'ocupació per la dinamització digital del comerç local.
Aquest programa, ha ofert, a més a més, a quatre persones més de la ciutat una beca formativa en màrqueting digital, que durant aquests tres mesos de formació han rebut 210€ per formar-se.
Dins el programa han estat desenvolupant una campanya de màrqueting per a 4 clients reals de Sant Feliu. Així han après com aplicar el màrqueting digital i han pogut treballar teoria i pràctica.
I quins han estat aquests casos reals? Doncs el Cinebaix, Vipa Systems, Bruna i Mec Mec Rosa.
Aquest projecte va sorgir d'una col·laboració entre dos àmbits de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, el de Comerç i l'Aula Sant Feliu del Departament de Promoció Econòmica i el del programa municipal d'innovació. La capacitació i entrenament de les persones participants ha anat a càrrec de Laura de Diego Cendrós, col·laboradora de la cooperativa santfeliuenca MTK Space, que ens explicava temps enrere com valorava l'experiència.
Com ens deia aleshores, a hores d'ara l'estratègia digital ja no és una opció per les empreses, és una necessitat. En un mercat cada cop més segmentat i més exigent les empreses han de destacar i saber com comunicar és vital.
Amb el kit de competències i eines que han adquirit els participants podran desenvolupar estratègies per avaluar què necessiten els clients i avaluar la millor manera d'oferir-los-hi. Les persones contractades dins el Pla d'Ocupació de dinamitzadors digitals tindran ara 6 mesos per a posar-ho en pràctica dinamitzant el comerç local de Sant Feliu.
Notícies relacionades