Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
25/04/2024 18:28:28

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Seu electrònica
Tràmits, gestions, normatives, anuncis

Tramitació de sol·licitud de Llicència d'Obra Major

Documentació necessària 

Imprès de sol·licitud (només en la tramitació presencial).

En cas d’obra nova, gran reforma, rehabilitació o canvi d’ús:

*Projecte redactat i signat pel tècnic competent, visat pel col·legi professional corresponent (o certificat de col·legiació en el cas de projecte bàsic) i signat pel promotor, que a més de la memòria, plànols i pressupost desglossat per capítols i partides, que contingui el següent: 

  1. Plànols amb indicació de les normatives d’accessiblitat i habitabilitat vigents (quadrats, rectangles i cercles amb indicació de les mesures corresponents).
  2. Plànols de protecció contra incendis i d’evacuació corresponents.
  3. Plànol amb indicació dels volums disconformes: indicar cotes i superficies en cada plànol de planta, amb un ratllat diferenciat i amb indicació de la profunditat edificable. Adjuntar en plànols i memòria una taula de superficies que indiqui el volum disconforme en cada planta, i les superficies i volums disconformes parcials i totals, de l’estat actual i de l’estat reformat, detallant l’ús de cada planta. 
  4. Programa de control de qualitat. 
  5. Estudi Geotècnic.
  6. Topogràfic.
  7. Resolució favorable del Pla de treball específic aprovat per l'autoritat laboral, Serveis Territorials de Barcelona, per a la retirada de residus especials segons RD 396/2006 de 31 de març i RD 105/2008 de 1 febrer. 
  8. Projecte d’energia renovable corresponent, que doni compliment a l’Ordenança municipal reguladora de la incorporació de sistemes de captació d'energia solar tèrmica als edificis ubicats en el terme municipal de Sant Feliu de Llobregat i que garanteixi el volcatge electrònic, de les dades mensuals i anuals d’Energia produïda i consumida per ACS, calefacció i refrigeració, així com les dades per obtenir emissions i estalvi de CO2, a la plataforma metropolitana mediambiental Sentilo, al llarg de la vida útil de l’edifici, mitjançant la inscripció d’aquest compliment al manual d’ús i manteniment de l’edifici així com amb el contracte de manteniment de la instal·lació mínim de 2 anys. En el cas d’instal·lació d’Aerotèrmia, garantir la contractació 100% d’energia renovable, en el projecte i en el llibre d’ús i manteniment de l’edifici.
  9. En intervencions en edificis catalogats o situats en àmbit de catàleg, donar  compliment al PE de Catàleg de patrimoni, aportant memòria, plànols i fotografies corresponents. 
  10. Estudi geobiològic de la parcel·la, estudi de radiacions i amidament bioenergètic del solar   abans i després de l'obra, si s'escau. Fer especial atenció a centres de transformació,   així com exposició a ones d'alta freqüència. Propostes en relació als resultats obtinguts. 
  11. Plànol orientatiu de previsió d'ocupació de la bastida, de la tanca, de la porta d'accés a l'obra, i de la grua, acotat i superficiat integrament, inclús l'ocupació de superfície en via pública. Indicar previsió de temps de l'ocupació de via pública, de tanques i bastides, així com de la grua.
  12. Plànol orientatiu de serveis afectats i en el cas d'instal·lacions aèries,   fotografies de l'estat actual de tota la finca. 
  13. Fotografies de la parcel·la (de façana i edificacions col·lindants), i en el cas d'enderroc, fotografia de l'estat actual de l'edifici que s'ha d'enderrocar, tant de l'interior com de l'exterior. Fotografia detallada de l'estat de la urbanització i mobiliari urbà existents a l'entorn de la parcel·la on s'ha de fer l'obra.
  14. Annexos al projecte:
    • Fulls d'assumeix de les direccions d'obra signades pel tècnics competents i visades pel col·legi tècnic competent.
    • Full d'encàrrec degudament signat pel tècnic i el promotor, sol·licitud de visat degudament signada per ambdós o document equivalent signat per ambdós.
    • Fitxa de característiques del col·legi d'arquitectes. Es separarà la superfície per plantes, per usos, i balcons i terrasses de forma diferenciada, i el PR al 100%
    • Fitxa de residus d'obra nova amb indicació de la fiança corresponent.
    • Fitxa de residus d'enderroc i/o moviment de terres, si és el cas, amb indicació de la fiança corresponent.
    • Qüestionari estadístic d'edificació i habitatge.
    • Nomenament de Contractista degudament segellat pel gremi.
    • Escriptures de servituds.
    • Document d'acceptació de residus que sigui signat per un gestor de residus autoritzat per tal de garantir la correcta destinació dels residus separats per tipus.

* Estudi de seguretat i salut.

En cas d’enderroc i moviment de terres:

* Projecte redactat i signat pel tècnic competent, visat pel col·legi professional corresponent (o certificat de col·legiació en el cas de projecte bàsic) i signat pel promotor, que a més de la memòria, plànols i pressupost desglossat per capítols i partides, que contingui el següent:

  1. Plànol amb indicació dels volums disconformes: indicar cotes i superficies en cada plànol de planta, amb un ratllat diferenciat i amb indicació de la profunditat edificable. Adjuntar en plànols i memòria una taula de superficies que indiqui el volum disconforme en cada planta, i les superficies i volums disconformes parcials i totals, de l’estat actual i de l’estat reformat, detallant l’ús de cada planta.
  2. Topogràfic.
  3. Resolució favorable del Pla de treball específic aprovat per l'autoritat laboral, Serveis Territorials de Barcelona, per a la retirada de residus especials segons RD 396/2006 de 31 de març i RD 105/2008 de 1 febrer.
  4. Plànol orientatiu de previsió d'ocupació de la bastida, de la tanca, de la porta d'accés a l'obra, i de la grua, acotat i superficiat integrament, inclús l'ocupació de superfície en via pública. Indicar previsió de temps de l'ocupació de via pública, de tanques i bastides, així com de la grua.
  5. Plànol orientatiu de serveis afectats i en el cas d'instal·lacions aèries, fotografies de l'estat actual de tota la finca.
  6. Fotografies de la parcel·la (de façana i edificacions col·lindants), i en el cas d'enderroc, fotografia de l'estat actual de l'edifici que s'ha d'enderrocar, tant de l'interior com de l'exterior. Fotografia detallada de l'estat de la urbanització i mobiliari urbà existents a l'entorn de la parcel·la on s'ha de fer l'obra.
  7. Annexos al projecte:
    • Fulls d'assumeix de les direccions d'obra signades pel tècnics competents i visades pel col·legi tècnic competent.
    • Full d'encàrrec degudament signat pel tècnic i el promotor, sol·licitud de visat degudament signada per ambdós o document equivalent signat per ambdós.
    • Fitxa de característiques del col·legi d'arquitectes. Es separarà la superfície per plantes, per usos, i balcons i terrasses de forma diferenciada, i el PR al 100%
    • Fitxa de residus d'enderroc i/o moviment de terres, si és el cas, amb indicació de la fiança corresponent.
    • Nomenament de Contractista degudament segellat pel gremi.
    • Escriptures de servituds.
    • Document d'acceptació de residus que sigui signat per un gestor de residus autoritzat per tal de garantir la correcta destinació dels residus separats per tipus.

* Estudi de seguretat i salut.

En cas de piscines i zones comunitàries exteriors:

* Projecte redactat i signat pel tècnic competent, visat pel col·legi professional corresponent (o certificat de col·legiació en el cas de projecte bàsic) i signat pel promotor, amb un únic PDF amb marcadors actius, que a més de la memòria, plànols i pressupost desglossat per capítols i partides, que contingui el següent:

  1. Plànols amb indicació de les normatives d’accessiblitat vigents, grafiat del quartet de màquines, i tipus d’aïllament d’aquest per evitar molèties sonores als veïns. Mides del vas de piscina, murs, i separació a llindes segons normativa vigent.
  2. Acta de la reunió de veïns, signada per la comunitat, conforma s’ha comunicat la construcción de la piscina a la comunitat, si s’escau.
  3. Programa de control de qualitat.
  4. Estudi Geotècnic.
  5. Topogràfic.
  6. Plànol orientatiu de previsió d'ocupació de la bastida, de la tanca, de la porta d'accés a l'obra, i de la grua o element elevador, acotat i superficiat integrament, inclús l'ocupació de superfície en via pública. Indicar previsió de temps de l'ocupació de via pública, de tanques i bastides, així com de la grua o element elevador.
  7. Fotografies de la parcel·la (de façana i edificacions col·lindants), i en el cas d'enderroc, fotografia de l'estat actual de l'edifici que s'ha d'enderrocar, tant de l'interior com de l'exterior. Fotografia detallada de l'estat de la urbanització i mobiliari urbà existents a l'entorn de la parcel·la on s'ha de fer l'obra.
  8. Annexos al projecte:
    • Fulls d'assumeix de les direccions d'obra signades pel tècnics competents i visades pel col·legi tècnic competent.
    • Full d'encàrrec degudament signat pel tècnic i el promotor, sol·licitud de visat degudament signada per ambdós o document equivalent signat per ambdós.
    • Fitxa de característiques del col·legi d'arquitectes amb el PR al 100%.
    • Fitxa de residus d'obra nova amb indicació de la fiança corresponent.
    • Fitxa de residus d'enderroc i/o moviment de terres, si és el cas, amb indicació de la fiança corresponent.
    • Nomenament de Contractista degudament segellat pel gremi.
    • Escriptures de servituds.
    • Document d'acceptació de residus que sigui signat per un gestor de residus autoritzat per tal de garantir la correcta destinació dels residus separats per tipus.

* Estudi de seguretat i salut.

L’impost corresponent es liquidarà una vegada concedida la llicència.


Informació del tràmit de sol·licitud de Llicència Major

Salta a la part superior