Memòria d’activitats i indicadors en el context de l’estat d’alarma COVID-19
Mesures de caràcter organitzatiu
Atenció Ciutadana
Pel que fa l’atenció Ciutadana, tenint en compte les diferents mesures organitzatives i preventives que han afectat el seu funcionament, i amb el criteri inicial (des del dia 13 de març) de la priorització de la suspensió presencial i priorització de l’atenció telefònica i telemàtica, s’han realitzat les atencions següents:
Atencions telefòniques del 13 de març al 10 de maig:
Línia | Atencions telefòniques | Resoltes | Derivades | Derivacions o consultes telefòniques |
---|
Centraleta 936858000 | 1.920 | 1.098 | 397 | 425 |
Servei d'informació 936858001 + 010 | 1.387 | 961 | 299 | 127 |
Línia 900 666 685 | 475 | 108 | 289 | 78 |
Total | 3.782 | 2.167 | 985 | 630 |
Correus electrònics corporatius en els comptes ajuntament@santfeliu.cat i oac@santfeliu.cat:
Total rebuts | Total enviats |
---|
1072 | 2.348 |
- Correus electrònics enviats (respostes dels rebuts i derivacions de consultes): 612