Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
13/11/2024 07:34:26

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Tramitació electrònica
Tràmits, gestions i registre electrònic

Tramitació electrònica - Tràmits, gestions i registre electrònic

Dades informatives

Llicència de parcel·lació

S’ha de sol·licitar i obtenir llicència de parcel·lació sempre que s’hagi de procedir a la segregació de parcel·les en sòl urbà.

 

Com es fa?

  • En línia a través del tràmit que trobareu en aquesta pàgina.
  • Presencialment, a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.
  • Per correu postal, enviant l'imprès de sol·licitud signat amb la documentació adjunta que calgui a l'Oficina. d'Atenció Ciutadana.

Qui ho pot demanar?

Persones jurídiques o físiques majors d’edat o persona representant.

Documentació que cal

Instància específica de sol·licitud (només en la tramitació presencial).

D’acord amb l’article 28 del Decret 64/2014 de RPLUC:

Projecte o memòria de parcel.lació signat per tècnic competent, justificatiu de la finalitat i ús dels lots, per duplicat, en el que es contingui: 

  • Plànol de situació de la finca amb referència cadastral i registral.
  • Plànol parcel.lari amb base cartogràfica topogràfica representativa dels lots proposats.
  • Superposició del plànol parcel.lari sobre plànol de qualificacions urbanístiques.
  • Fitxes descriptives dels lots resultants incloses les relatives a terrenys destinats a sistemes que s’hagin de cedir si s’escau. Les fitxes ha d’especificar els límits, la cabuda i la qualificació urbanística de cada lot i indicar si són indivisibles.

Proforma d’escriptura pública que reflecteixi la divisió de terrenys.

Liquidació de la taxa.

Preus

Ordenança fiscal núm. 10. Taxes per serveis urbanístics

Tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
 
Llocs on es pot realitzar presencialment
Salta a la part superior