Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
01/11/2024 00:44:14

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Tramitació electrònica
Tràmits, gestions i registre electrònic

Tramitació electrònica - Tràmits, gestions i registre electrònic

Dades informatives

Llicència municipal d'ocupació temporal de sòl públic o privat amb terrassa

Autorització per l’ocupació temporal amb caràcter privatiu del sòl de domini públic local per a la instal·lació d’una terrassa de bar, restaurant o similar o l’ocupació de sòl privat.

Les possibilitats d'ocupació temporals són:
  • Any natural, la superfície i el nombre de taules serà el mateix tot l’any
  • Semestral des de l'1 d'abril fins al 30 de setembre
  • Trimestral en temporada d’hivern:  
    • Gener, febrer i març.
    • Octubre, novembre i desembre
  • Mensual
  • Per un dia o determinats dies al llarg de l’any
Si la sol·licitud d’autorització correspon a l’any natural i la instal.lació de la terrassa es vol fer en sòl de domini públic, cal especificar la superfície i nombre de taules a instal·lar en cadascun dels períodes: temporada d’ hivern (1r i 3è trimestre de l’any) i temporada d’estiu (semestre abril-setembre). 
És imprescindible disposar prèviament del permís corresponent per exercir l'activitat de bar, restaurant o similar.

Com es fa?

En línia a través del tràmit que trobareu en aquesta pàgina 

Quan es tracti d'una renovació de llicència, s'haurà d'indicar el número de l'expedient que es vol renovar.

En cas que la instal·lació de la terrassa afecti al sòl de titularitat privada, s'acompanyarà el document que s'ha comunicat aquest fet a la propietat de l'espai.

La liquidació de la taxa es farà arribar al domicili indicat per la persona interessada. El fraccionament de la taxa permet en l'ordenança fiscal s'haurà de demanar expressament.

Qui ho pot demanar?

Persones que siguin titulars de llicències, autoritzacions o concessions municipals d'activitats d'hostaleria. La sol·licitud es presenta cada any.

Quan es pot fer?

S'ha de sol·licitar al menys 15 dies abans de fer efectiva l'ocupació de la via pública.

Documentació que cal

Adjuntar la documentació o informació que es detalla a continuació:

  • Nom de l'establiment.
  • Metres quadrats d'ocupació de la via pública i ubicació.
  • Període d'ocupació.
  • Un plànol a escala 1:500 en el que es reflecteixi l'espai concret on es volen col·locar els elements que configuraran la terrassa
  • Relació dels elements:
    • Para-sols (nombre i  dimensions)
    • Tallavents ( nombre) i aportar catàleg.
    • Estufes (nombre), ... i documentació que acrediti que estan homologades.
  • Relació del mobiliari (taules, cadires....) que es vol instal·lar i les seves característiques
  • Indicar si es necessita enllumenat i la forma de connexió, cas de ser així.

Preus

Tramitació en línia
DisponibilitatTítoldataIniciTramitaciodataFiTramitaciodatesdisponibilitat
Disponible actualmentOcupació temporal de sòl públic o privat per a la instal·lació de terrassesAmb autenticacióAmb signatura electrònicatramitar
Requisits per a la tramitació en línia
Requisits per a la tramitació en línia
 
Salta a la part superior