Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
18/10/2024 06:50:35

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Informació

Informació

1457 - Relacions de llocs de treball

  • Àmbit gestor:
    • Recursos Humans
  • Objecte:
    • La finalitat de la relació de llocs de treball és l'instrument tècnic mitjançant el qual es realitza l'ordenació del personal, d'acord amb la definició organitzativa dels serveis. La seva elaboració parteix de la descripció de les funcions de les estructures i la determinació del dimensionament de les persones que les han de dur a terme així com de les capacitats i coneixements que s'han de requerir per tal de prestar tots els serveis amb la major eficàcia i eficiència possible
  • Categories de les dades:
    • Dades identificatives
    • Dades tributàries o econòmico-financeres
  • Cessions de dades (a més de jutjats i tribunals):
    • No estan previstes
  • Conservació de les dades:
    • Les dades s'eliminaran o conservaran en els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD), aprovades per la Comissió Nacional d'Accés Avaluació i Tria Documenta i les resolucions i dictàmens de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
  • Encarregat de tractament:
    • N/A
  • Codi avaluació:
    • 976
  • Licitud tractament (art61 RGPD):
    • El compliment d'obligacions legals
  • Codi avaluació:
    • Règim d¿accés: accés lliure llevat que concorri algun límit que hagi de prevaler. Motivació: conté dades personals merament identificatives relacionades amb l¿organització, funcionament o activitat pública de l¿Administració. Ocasionalment pot contenir altres dades personals que no són de categories especials. Vigència de la restricció: fins que s¿elimini l¿expedient. Fonamentació jurídica: art. 24.1, 24.2 i 25 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 15.2, 15.3 i 16 de la Llei estatal 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d¿arxius i gestió de documents.
  • Mandat:
    • conservació permanent de les actes de la comissió tècnica de treball, dels acords en cas que no constin a les actes esmentades, de la memòria i de l’instrument de descripció; eliminació total de la resta de documents que formen l‘expedient. Termini: quatre anys des de l’aprovació definitiva de les actes.

  • Mitja de recollida:
    • -Sol.licitud d'al.legacions

  • Norma o base legal habilitant :
    • La norma habilitant és la llei 39/15 a excepció de que l'interessat manifesti la seva oposició de manera explicita
  • Normativa:
    • -Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic
      -Llei de l'Estatut dels Treballadors
      -Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.
      -Decret 214/1990, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals
      -Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

  • Persones afectades pel tractament:
    • Ciutadania
  • Servei que presta l'encarregat :
    • N/A
  • Sistema de tractament :
    • -BPM -Matrix -Expedients en paper
  • Transferències internacionals :
    • No hi ha transferència internacional de dades.
  • Vocabulari controlat Sistema d'Informació Administrativa (SIA):
    • 25- Personal

Tornar al cercador de sèries

Salta a la part superior