És l'informe en matèria de prevenció d'incendis que s'ha de sol·licitar amb anterioritat o durant la tramitació de la llicència d'obres o de la comunicació prèvia o llicència d'una activitat considerada de risc important en matèria d’incendis, quan aquesta estigui inclosa en els annexos 1 o 2 de la Llei 3/2010, de 18 de febrer.
Posteriorment a l’obtenció de l’informe favorable, i una vegada executades les mesures corresponents, caldrà realitzar l’acte de comprovació en matèria d’incendis.
En línia a través del tràmit que trobareu en aquesta pàgina
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Es pot presentar en qualsevol moment, amb caràcter previ a l'inici de l'activitat i de la presentació de la corresponent comunicació prèvia
Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
El termini per resoldre la petició d’informe per part de l’òrgan de la Generalitat és de dos mesos des que entra la petició fins que s’emet l’informe.
En el cas que, un cop transcorregut aquest termini no s’hagi emès l’informe, s’entén que aquest és favorable
Segons allò establert a l'Ordenança fiscal número 9: Taxa per a la prestació dels serveis d'intervenció administrativa en l'activitat dels ciutadans i ciutadanes i de les empreses a través del sotmetiment a prèvia autorització, llicència, comunicació prèvia o declaració responsable, i pels controls inicials i posteriors de les activitats.
L’Ajuntament trametrà la sol·licitud a l’òrgan competent de la Generalitat, el qual emetrà l’informe en un termini de dos mesos, i el farà arribar a l’Ajuntament que, alhora, el notificarà a l’interessat.
No caldrà realitzar novament aquest tràmit: