Condicions d’ús dels espais municipals
Qui ho pot sol.licitar
- Poden sol·licitar la utilització dels espais dels diferents equipaments municipals, els organismes públics, els centres escolars, les entitats locals inscrites al RME (Registre Municipal d’Entitats), empreses i comerços locals, així com ciutadans o ciutadanes a títol individual, d’acord amb els preus públics de l’any en curs. També comerços i empreses o persones i entitats de fora del municipi.
Com
- Les sol·licituds per a l’ utilització de qualsevol espai s’hauran de presentar, seguint el model establert de sol·licitud, amb una antelació mínima de 15 dies naturals i màxima de 90 dies, prèvia a la celebració de l’acte o activitat. La presentació d’una sol·licitud no implica, en cap cas, la prereserva de l’espai.
- Les sol·licituds que no compleixin aquests terminis seran desestimades.
- El sol·licitant indicarà en el full de reserva l'hora exacta d'inici i finalització de l'activitat, tenint en compte dins d’aquest horari el temps de muntatge i desmuntatge de l’acte (a càrrec del sol·licitant) , en cas que sigui necessari.
- Les persones o entitats peticionàries hauran de respectar la normativa específica d’ús de les instal·lacions i les condicions derivades de les normatives generals vigents.
Autoritzacions
L’autorització d’ús dels espais es farà en funció de la seva disponibilitat i d’acord amb la normativa.
En autoritzacions subjectes a preu públic, l’autorització no serà efectiva, si prèviament no s’ha fet el pagament del preu públic aprovat per l’any en curs.
Les sol·licituds de modificacions i/o anul·lacions de la reserva hauran de fer-se amb una antelació mínima de 5 dies naturals, en aquest cas es retornarà el 100% . Si l’anul·lació es produeix, amb menys de 5 dies naturals, es retornarà només el 75% de l’import corresponent.
Les autoritzacions d’ús es consideraran amb la finalitat exclusiva de realitzar l’activitat prevista i pel temps establert en la sol·licitud.
En període de campanya electoral, les cessions d’espais estaran supeditades a l’ús per a actes programats per la Junta Electoral.
L’Ajuntament no autoritzarà cap activitat que atempti contra els valors fonamentals d’igualtat, llibertat, tolerància, convivència i democràcia. Per raons d’interès públic, l’Ajuntament podrà denegar, modificar o deixar sense efecte, l’autorització d’ús d’espais, fet que es comunicarà amb suficient antelació.
Condicions d’ús
- Abonar, els preus públics previstos a les ordenances municipals abans de realitzar l’activitat.
- Respectar els horaris d’obertura i tancament de l’equipament, així com els horaris concedits per desenvolupar l’acte sol·licitat. Si l’activitat es realitza fora de l’horari de funcionament de l’equipament o es perllonga més de l’horari concedit, els sol·licitants s’hauran de fer càrrec de les despeses de personal extra i de l’ampliació horària utilitzada. La fracció d’hora es comptabilitza com una hora completa.
- Fer ús amb responsabilitat de l’espai cedit. Mantenir els espais en les mateixes condicions en què es trobaven abans d’ésser utilitzats. No es pot enganxar o clavar objectes a les parets, terra i sostre de l’espai autoritzat (xinxetes, claus, grapes, cintes adhesives...).
- Respectar l’aforament de l’espai cedit, el control del qual serà responsabilitat del sol·licitant.
- Destinar l’espai cedit a les finalitats que li siguin pròpies i a l’activitat per la qual li ha estat concedit. No es permetrà l’ocupació de l’espai per part d’una entitat diferent a la que consta en el full de sol·licitud, així com tampoc es permetrà la realització d’una activitat diferent a l’autoritzada.
- Tenir subscrita per part del sol·licitant, la preceptiva assegurança de responsabilitat Civil que cobreixi l’activitat a desenvolupar en l’espai sol·licitat. Vetllar per la seguretat dels participants i de la pròpia instal·lació. L’Ajuntament podrà sol·licitar el corresponent comprovant, sempre i quan ho consideri pertinent.
- Fer-se responsable dels danys que pugui ocasionar l’activitat, per la conducta dels assistents a l’acte o activitat, als béns, les instal·lacions, les infraestructures o a terceres persones. Abonar el material que es perdi o trenqui, així com les reparacions dels desperfectes produïts durant la realització de l’activitat.
- Recollir tot el material i deixalles que hagi generat l’activitat. En el cas de les deixalles, el sol·licitant ha d’emportar-se-les i gestionar-les conforme la normativa vigent.
- Fer-se càrrec, del muntatge i desmuntatge, si s’escau, dels espais per la realització de l’activitat autoritzada. Qualsevol material o personal tècnic necessari pel desenvolupament de l’activitat que no estigui disponible a l’equipament anirà a càrrec de l’usuari.
- Assumir les despeses derivades de l’activitat (drets d’autor, publicitat, control, seguretat,..)
- Per a activitats esportives, disposar d’una farmaciola convenientment dotada per donar els primers auxilis en cas d’accident o malaltia sobtada.
- L’ajuntament no es fa responsable dels objectes perduts, oblidats o desapareguts a les instal·lacions, ni del material aportat per l’organitzador de l’activitat.
Espais disponibles
Equipament | Sala | Fins a 75m2 | De 76 a 150m2 | >150m2 | Horari de funcionament |
---|
Casal Gent Gran | Sala de jocs | - | 112 | - | De dilluns a divendres (feiners), de 9 a 13 i de 16 a 20 h. Dissabtes i diumenges, de 10 a 13 i de 16 a 20 h. |
Sala d'actes | - | 400 |
Sala Iberia | Sala Petita | - | - | 210 | De dilluns a divendres (feiners), de 15 a 21 h. |
Sala gran | 378 |
Centre cívic Roses | Sala d'actes | - | - | 223 | De dilluns a divendres (feiners), de 15 a 21 h. |
Centre Cívic Mas Lluí | Aula 1 | 35 | - | - | De dilluns a divendres (feiners), de 10 a 14 h i de 16 a 21 h. |
Aula 2 | 35 | - |
Sala polivalent | - | 298 |
Centre Cívic Les Tovalloles | Sala polivalent 1 | - | 90 | - | De dilluns a divendres (feiners), de 9 a 13:30 i de 16 a 21 h. Dissabtes, de 10 a 13:30 i de 15:30 a 20 h. Diumenges, de 10 a 14 h. |
Sala d’actes | - | - | 250 |
Sala polivalent 2 | - | 100 | - |
Sala d’actes part escenari | - | 150 | - |
Palau Falguera | Sala dels Vanos | 35 | - | - | De dilluns a divendres (feiners), de 15 a 21 h. |
Sala del Menjador | 47 |
Sala dels Àustries | 57 |
Casal de Joves | Sala d'actes | - | - | 155 | De dilluns a dissabtes de 17 a 22 h. |
Sala polivalent* | 75 | 150 | - |
( * ) Possibilitat de sol·licitar-la sencera (150 m2) o una única sala de 75 m2.
Espais singulars
- Auditori ( Palau Falguera ) : 266m2
Equipaments esportius
- Equipament: Horari de funcionament
- Pavellons: De dilluns a divendres (feiners) de 8 a 22 h
- Pistes Poliesportives: De dilluns a divendres (feiners) de 8 a 22 h
- Camps de futbol: De dilluns a divendres (feiners) de 8 a 22 h