Es tracta del tràmit per demanar la cessió o traspàs de la titularitat d'una parada en el Mercat municipal i del traster, si s'escau, a un tercer.
Des de l'1 de març de 2018, aquest tràmit s'ha de fer obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat al que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques (pdf) i 38 de l’Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica (pdf), si el el dueu a terme en qualitat de:
En aquesta mateixa pàgina trobareu l'accés al tràmit en línia.
Seguiu aquest enllaç per saber els requisits necessaris per dur-lo a terme.
Realitzant la tramitació en línia disponible en aquesta pàgina.
Les persones físiques o jurídiques que disposin d'una concessió en vigor d'una parada al Mercat municipal, durant més d'un any, i traster, si s'escau.
En qualsevol moment de l'any.
En el cas d'oposició a la consulta de dades s'hauran de presentar els documents justificatius relatius al compliment de les obligacions tributàries i de la Seguretat Social.
Es liquidarà la taxa derivada de l’ordenança fiscal número 8 un cop concedida la concessió del traspàs o cessió de la titularitat de la parada.
Normatives aplicables: