Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
08/09/2024 03:08:01

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Informació

Informació

1431 - Contractacions de subministraments

  • Àmbit gestor:
    • Oficina de Contractació, Compres i Gestió patrimonial
  • Objecte:
    • La finalitat de les contractacions de subministraments és la contractació administrativa que té per objecte l'adquisició, l'arrendament financer, o l'arrendament, amb opció de compra o sense, de productes o béns mobles
  • Categories de les dades:
    • Dades identificatives
    • Dades tributàries o econòmico-financeres
    • Dades acadèmiques i professionals (treball/comercial)
  • Cessions de dades (a més de jutjats i tribunals):
    • No estan previstes
  • Codi expedient:
    • CASB, DEGD, CPCS, CMSB, CRSB, CSSB, CPSB, DEFI, RCPP, REAN, MOCD, DVAV, ACCS, CMND, DGAV, GARA, MODC, CSB1, ADCS, CSB2, COLL,
  • Conservació de les dades:
    • Les dades s'eliminaran o conservaran en els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD), aprovades per la Comissió Nacional d'Accés Avaluació i Tria Documenta i les resolucions i dictàmens de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
  • Encarregat de tractament:
    • N/A
  • Codi avaluació:
    • 236
  • Licitud tractament (art61 RGPD):
    • El compliment d'obligacions legals
  • Codi avaluació:
    • accés lliure. En cas que concorri algun límit que hagi de prevaler, accés parcial. Vigència de la restricció: per a la documentació de conservació permanent, aquesta exclusió queda sense efecte als 30 anys des de la producció del document. Per a la resta de documentació, fins a la destrucció de l'expedient.
  • Mandat:
    • conservació permanent del contracte, el plec de clàusules i les prescripcions tècniques i destrucció total de la resta de documentació. Termini: deu anys per a tota la documentació aportada pel licitador que resulti adjudicatari, i també per a la documentació aportada per la resta de licitadors, llevat de l'acreditativa de llur aptitud per contractar i de la resta de requisits previs, que se'ls ha de retornar un cop adjudicat el contracte i que pot ser destruïda quan hagi transcorregut un any des de l'adjudicació i no hagi estat recollida.
  • Mitja de recollida:
    • -Documentació
  • Norma o base legal habilitant :
    • La norma habilitant és la llei 39/15 a excepció de que l'interessat manifesti la seva oposició de manera explicita
  • Normativa:
    • -Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern.
      -Llei 9/2017, de 8 de novembre, de contractes del sector públic
  • Persones afectades pel tractament:
    • Càrrecs electes
    • Ciutadania
    • Persones jurídiques
    • Persona física (autònom)
    • Entitats sense personalitat jurídica (Associació de veïns i comunitat de propietaris)
  • Servei que presta l'encarregat :
    • N/A
  • Sistema de tractament :
    • BPM
  • Transferències internacionals :
    • No hi ha transferència internacional de dades.
  • Vocabulari controlat Sistema d'Informació Administrativa (SIA):
    • 15- Contratación

Tornar al cercador de sèries

Salta a la part superior