Seu electrònica de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
08/09/2024 02:53:52

Idioma

Identificació

Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

Informació

Informació

1455 - Plantilla del personal

  • Àmbit gestor:
    • Recursos Humans
  • Objecte:
    • La finalitat de la plantilla del personal és establir el conjunt de persones que ocupen els llocs de treball de l'Ajuntament, que han estat dotats pel pressupost, i que, per tant, són susceptibles de ser ocupats
  • Categories de les dades:
    • Dades identificatives
    • Dades tributàries o econòmico-financeres
    • Dades acadèmiques i professionals (treball/comercial)
  • Cessions de dades (a més de jutjats i tribunals):
    • No estan previstes
  • Codi expedient:
    • APLA
  • Conservació de les dades:
    • Les dades s'eliminaran o conservaran en els terminis previstos a les taules d'avaluació documental (TAAD), aprovades per la Comissió Nacional d'Accés Avaluació i Tria Documenta i les resolucions i dictàmens de la Comissió de Garantia del Dret d'Accés a la Informació Pública (GAIP)
  • Encarregat de tractament:
    • N/A
  • Codi avaluació:
    • 1009
  • Licitud tractament (art61 RGPD):
    • El compliment d'obligacions legals
  • Codi avaluació:
    • Règim d¿accés: accés lliure llevat que concorri algun límit que hagi de prevaler. Motivació: poden contenir dades personals merament identificatives relacionades amb l¿organització, el funcionament o l¿activitat pública de l¿Administració. Vigència de la restricció: sense restriccions llevat que concorri algun límit, el qual quedaria sense efecte als 30 anys des de la producció del document. Fonamentació jurídica: art. 24.1 i 25 de la Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern; art. 70.2 del Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública; art. 15.2 i 16 de la Llei estatal 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern i art. 36.1 de la Llei 10/2001, de 13 de juliol, d¿arxius i gestió de documents.
  • Mandat:
    • Conservació permanent

  • Mitja de recollida:
    • -Sol.licitud d'al.legacions

  • Norma o base legal habilitant :
    • La norma habilitant és la llei 39/15 a excepció de que l'interessat manifesti la seva oposició de manera explicita
  • Normativa:
    • -Llei de l'Estatut Bàsic de l'Empleat Públic
      -Llei de l'Estatut dels Treballadors
      -Decret legislatiu 1/1997, de 31 d'octubre, pel qual s'aprova la refosa en un text únic dels preceptes de determinats textos legals vigents a Catalunya en matèria de funció pública.
      -Decret 214/1990, pel qual s'aprova el Reglament del personal al servei de les entitats locals
      -Llei 19/2014, de 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern

  • Persones afectades pel tractament:
    • Ciutadania
  • Servei que presta l'encarregat :
    • N/A
  • Sistema de tractament :
    • -BPM
  • Transferències internacionals :
    • No hi ha transferència internacional de dades.
  • Vocabulari controlat Sistema d'Informació Administrativa (SIA):
    • 25- Personal

Tornar al cercador de sèries

Salta a la part superior