En aquest espai web podreu ampliar informació del servei.
El tràmit es fa únicament per mitjans electrònics des de la seu electrònica de l’Ajuntament de Sant Feliu. Cal executar el tràmit habilitat a aquest efecte, indicant la modalitat escollida i efectuar el pagament del servei demanat.
Un cop executat el tràmit cal contactar amb el personal tècnic responsable del servei a tic@santfeliu.cat explicant breument en què consisteix el projecte i les dates concretes d’ús dels espais.
Lloc o llocs on es realitza el servei:
Torre del Roser (c. Joan XXIII, 14, 2a planta).
- De dilluns a divendres, de 9 a 14 h i de 16 a 20 h *
- Dissabtes, diumenges i festius, tancat
* L'horari de tarda no està inicialment disponible, sinó que s'ofereix sota demanda i si hi ha compatibilitat amb els projectes d’acceleració d’start-ups. Aquest augment de servei no comporta un augment en el cost del lloguer de l'espai per aquelles persones usuàries que ja n'estiguin fent ús.
El Punt TIC Torre del Roser es reserva el dret a modificar aquests horaris previ avís a les persones usuàries.
Es pot consultar la normativa interna d’ús a l'enllaç següent:
https://www.santfeliu.cat/common/doc/document.faces?xmid=21763