Divendres 3 de febrer s'inicien una sèrie de treballs que inclouen la instal·lació de tanques metàl·liques i la desbrossada de canyes.
A partir de dilluns 6 de febrer es produiran afectacions en aquest tram amb motiu dels treballs de la companyia elèctrica.
Sant Feliu de Llobregat ha registrat al gener 11 persones més en situació d'atur respecte del mes anterior i la taxa al municipi se situa en el 7,7% de persones sense feina.
Les sessions tindran lloc entre el 7 i el 16 de febrer a les diferents escoles bressol municipals de la ciutat.
El divendres 10 de febrer el programa de Salut pública i el Banc de Sang i Teixits habilitaran un punt de donació de plasma, de 10 a 14 h i de 17 a 21 h, al Centre Cívic Mas Lluí.