L'Ajuntament ha habilitat diferents tràmits electrònics que permeten obtenir els certificats d'empadronament de convivència o col·lectius i els certificats de residència tot i la impossibilitat de fer tramitacions presencials. D'aquesta manera la ciutadania podrà sol·licitar o bé descarregar directament aquests documents, necessaris per demanar els ajuts per fer front a la COVID-19. Els tràmits ofereixen aquesta documentació tant a les persones amb certificat digital com a aquelles que no en tenen, garantint la cobertura d'aquest servei al total de la població de Sant Feliu.
S'han creat tres tràmits per a cada tipologia de certificat, que varien en funció de si la persona que demana el corresponent certificat disposa o no de certificat digital. Els dos primers permeten la descàrrega directa del document, segons sigui col·lectiu de convivència actual o històric, o d'empadronament de residència. Per poder accedir-hi, cal disposar d'un certificat digital, o bé obtenir la identificació i signatura a través de l'idCAT mòbil de manera immediata i sense sortir de casa.
Aquelles persones que no disposin de certificat, o bé no puguin obtenir l'idCAT mòbil, poden realitzar la seva petició mitjançant un tercer tipus de tràmit, que també permet demanar els corresponents certificats. Un cop realitzada la seva sol·licitud, es verificarà la informació proporcionada i, en cas de ser correcta, se li enviarà el certificat per notificació electrònica a l'adreça de correu electrònic que haurà indicat prèviament en la seva petició.
Les persones que no puguin realitzar qualsevol dels anteriors tràmits hauran de posar-se en contacte amb l'Oficina d'Atenció Ciutadana trucant al telèfon 93 685 80 01 entre les 8 i les 20 h, de dilluns a divendres.