Des de l' 1 de març de 2018, aquest tràmit s'ha de fer obligatòriament per mitjans electrònics, de conformitat al que estableixen els articles 14.2 de la Llei 39/2015 de Procediment Administratiu de les Administracions Públiques (pdf) i 38 de l’Ordenança Municipal de Transparència i Administració Electrònica (pdf), si el el dueu a terme en qualitat de:
- Qualsevol tipus de persona jurídica.
- Entitat sense personalitat jurídica (AAVV, comunitats de propietaris...).
- Professionals col·legiats (notaris, registradors de propietat i mercantils, arquitectes, enginyers, advocats...).
- Beneficiaris de subvencions atorgades per l’Ajuntament .
- Treballador o treballadora autònom.
- Representant d’algun dels subjectes abans esmentats.
En aquesta mateixa pàgina trobareu l'accés al tràmit en línia.
Trobareu informació sobre els requisits per a la presentació de sol·licituds electròniques seguint aquest enllaç.