Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Link to ObjectExecute action
Salta al contingut
28/04/2024 13:00:49

Idioma

Identificació

Pàgina inicial de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat

Cercador global

Menú superior

Menú principal

A.1 Canals generals de l'Ajuntament

A.1.1 Blocs

Noms/perfils

Títol: coincidirà amb el de l'àrea l'àmbit a què correspongui, o bé al càrrec. En el cas del bloc general, s'utilitzarà Bloc de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.

URL:

  • www.santfeliu.cat/blocs/ajuntament
  • www.santfeliu.cat/blocs/servei o /càrrec

Avatars

Com a tret distintiu, el bloc ha d'incloure en un lloc visible el logotip de l'àrea corresponent o bé la fotografia de la persona que ocupi el càrrec.

Tipus d'activitat a desenvolupar

Informar de les activitats i dels actes en els quals es participi, així com de tot allò que estigui relacionat amb la tasca i atribucions concretes i que es consideri important posar en coneixement dels ciutadans. Entre d'altres:

  • Línies mestres
  • Decisions preses
  • Estat de p
  • Estat de projectes en curs o bé resultat dels mateixos
  • Aclariments
  • Sol·licitud d'opinions

Freqüència d'actualització

S'estableix un mínim d'actualització setmanal, a ser possible en dia o dies coincidents per tal d'assolir regularitat. Si el flux d'informacions a transmetre demana més freqüència, es pot augmentar fins a un límit màxim ideal d'una publicació diària.

  • Llenguatge emprat
  • Llenguatge proper

Política de participació dels usuaris

Les notes del bloc tindran obert un espai de comentari, lliure i que respondrà a la política general respecte a la participació dels ciutadans establerta en aquesta guia (Polítiques i normes de participació dels ciutadans).

Relacions amb altres eines

Totes les publicacions del bloc es podran difondre via enllaç a Twitter, pàgina a Facebook i pàgina a Google + (en cas de tenir-ne espais). També als canals generals de l'Ajuntament a les mateixes xarxes, quan es consideri necessari. Quan hi hagi material relacionat amb el que es publiqui a altres eines, com Youtube, Flickr, Slideshare o altres, s'utilitzarà per a integrar-ho i ampliar el text de la nota corresponent.

Indicadors a extreure

  • Visites i Impressions:
    • Visites noves
    • Visites recurrents
    • Entrades més vistes
    • Impressions per visita
  • Origen de les visites:
    • Geogràfic
    • Font
  • Referències: cercadors, dispositiu
  • Comentaris
    • Comentaris per entrada
    • Entrades més comentades
  • Seguidors
    • Número absolut
    • Ritme d'increment
  • Número de comparticions a les xarxes socials
    • Entrades més compartides
    • Números absoluts

A.1.2 Twitter

Noms/perfils

  • Nom de perfil: ha de fer constar clarament l`àrea o càrrec de qui representa. No pot sobrepassar de 20 caràcters
  • Nom d'usuari: Segons es defineix en el manual d'us intern.
  • Biografia: Ha d'incloure el nom complet de l'àrea o càrrec a qui representa, així com el nom de Sant Feliu de Llobregat. El límit són 160 caràcters.
  • URL externa: adreça web de l'àrea o càrrec a qui representa o, en el seu defecte, l'adreça general del web de l'Ajuntament.
  • Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Avatars

  • La imatge del fons de perfil ha d'estar relacionada amb el mateix, essent per si mateixa informativa fins on sigui possible. Aquesta imatge es pot anar modificant en funció d'esdeveniments o necessitats de cada moment.
  • La imatge de perfil ha de ser un retrat de la persona que ocupa el càrrec representat o bé una imatge que segueixi el manual d'identitat corporativa vigent.

Tipus d'activitat a desenvolupar

  • Difusió de totes les notes publicades al bloc (cas de tenir-ne) o bé a altres espais web municipals i que tinguin relació amb el càrrec o àrea.
  • Difusió de totes aquelles informacions rellevants en relació al càrrec o àrea, estiguin o no publicades al bloc o altres espais web municipals.
  • Comentaris informatius sobre l'agenda de la persona del càrrec o àrea: properes activitats, transcurs i finalització. Cal incloure activitats properes noves, però també aquelles que es desenvolupin de manera recurrent a mode de recordatori previ.
  • Imatges il·lustratives de les activitats i tasques que es desenvolupin.
  • Enllaços a àlbums de fotografies publicats a perfils de Flickr municipals, vídeos de Youtube, etc., o altre tipus de material que es consideri d'interès.
  • Atenció i resposta a les interpel·lacions dels ciutadans per aquest mitjà.
  • Difusió (retuït) de tots aquells missatges que es considerin d'interès per al ciutadà atenent als objectius generals del perfil.
  • Propostes engrescadores per a la participació ciutadana (si és adient).
  • Elaboració de llistes d'usuaris de la ciutat o d'interès per a ella i difusió de les mateixes.

Freqüència d'actualització

Diària i en la mesura necessària segons el volum d'informació a transmetre

Llenguatge emprat

Llenguatge proper i sintètic.

És millor que cada idea es desenvolupi en un únic missatge, però en els casos en què calgui més extensió de la que permet una publicació de Twitter s'optarà per numerar els missatges relacionats de la següent manera i al final de cadascun dels missatges de la sèrie:

  • (1 de x)
  • (2 de x)
  • Etc.

És recomanable utilitzar paraules que defineixin el contingut d'un missatge sempre que es consideri que pot aportar valor a l'usuari. Aquestes paraules es publicaran en forma d'etiqueta seguint la nomenclatura establerta per Twitter:

  • #textdeletiqueta

En aquest sentit, és molt important definir etiquetes que identifiquin de manera inequívoca actes i esdeveniments que es facin a la ciutat, i promocionar-ne l'ús tant com sigui possible.

També prenen importància etiquetes que utilitzin el llenguatge natural i que es refereixin a grans àrees temàtiques relacionades amb el càrrec o àrea (o a nivell general si el perfil ho és).

Es recomana la següent estructura per als missatges (incloure només els elements que s'escaigui):

  • Text del missatge + enllaç + via @exemple + #etiqueta

En cas que el missatge sigui un Retuit (RT), la recomanació és la següent:

  • Si es tracta d'un retuit sense res a afegir: RT directe
  • Si cal afegir algun comentari, la forma seria la següent: Comentari propi + RT +@usuari + Tuït original

Com a norma general, es recomana fer missatges d'una extensió aproximada de 100 caràcters. D'aquesta manera es permet a altres usuaris fer retuïts comentats sense dificultat.

Política de participació dels usuaris

Els perfils de Twitter no disposen d'espai per a comentaris, sinó que les converses es desenvolupen seguint un sistema de mencions (@usuari) que permet agrupar missatges publicats al perfil propi de cadascun dels usuaris participant en l'intercanvi de missatges. Per aquest motiu, està fora del control del gestor del perfil decidir qui podrà o no dirigir-se a ell. Per tant, només caldrà parar atenció a l'apartat Mencions de Twitter per poder identificar totes aquelles interpel·lacions. Es respondran totes aquelles que necessitin resposta, ja hagin estat realitzades amb ànim positiu, neutre o negatiu, amb les úniques limitacions que s'estableixen de manera general en aquesta guia  (Polítiques i normes de participació dels ciutadans).

Política de seguiment d'altres perfils

Es recomana seguir perfils rellevants respecte a l'activitat que es realitzi, així com de manera més genèrica respecte l'interès general de la corporació. Així mateix, cal tenir present que aquest seguiment ha de ser observat de manera activa; és a dir, llegint els missatges del timeline del perfil, responent els missatges rellevants i aportant al mateix temps informació valuosa.

D'altra banda, es recomana un ús actiu de les llistes de Twitter generant-ne aquelles que es consideri que puguin interessar a la ciutadania (i publicitant-les) i subscrivint-se a aquelles que puguin aportar informació rellevant.

Relacions amb altres eines

Es publicaran referències a totes les publicacions d'altres eines, atenent al sistema expressat més amunt (tipus d'activitat a desenvolupar).

Indicadors a extreure

  • Seguidors
    • Número absolut
    • Ritme d'increment
  • RT (retuït)
    • Rebuts per període
    • Missatges amb més RT
  • Favorits
    • Favorits rebuts per període
    • Missatges més favoritzats
  • Inclusió a llistes
    • Número absolut
    • Tipologia de llistes (títols)

A.1.3 Pàgina de Facebook

Noms/perfils

  • Nom de la pàgina: Ajuntament de Sant Feliu Llobregat - Àrea o càrrec
  • URL: Segons es defineix en el manual d'ús intern.
  • Biografia: Nom complet de la persona que ocupa el càrrec + àrea o càrrec incloent l'esment a Sant Feliu de Llobregat
  • URL externa: adreça principal del bloc corporatiu, si en té, de la persona del càrrec
  • Categoria de la pàgina:
    • En cas de ser un càrrec: Polítics
    • En cas de ser un àrea o entitat municipal: Organització governamental
  • Adreça: la de l'àrea o entitat municipal si no coincideix amb la general de l'Ajuntament. En cas que sí hi coincideixi: Plaça de la Vila, 1. Codi postal: 08980
  • Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Avatars

  • La imatge del fons de perfil ha d'estar relacionada amb el mateix, essent per si mateixa informativa fins on sigui possible. Aquesta imatge es pot anar modificant en funció d'esdeveniments o necessitats de cada moment.
  • La imatge de perfil ha de ser un retrat de la persona que ocupa el càrrec representat o bé una imatge que segueixi el manual d'identitat corporativa vigent.

Tipus d'activitat a desenvolupar

  • Difusió de totes les notes publicades al bloc de l'àrea o càrrec o bé a altres espais web municipals i que en tinguin relació.
  • Difusió de les informacions més rellevants en relació l'àrea o càrrec, estiguin o no publicades al blog o altres espais web municipals.
  • Imatges il·lustratives de les activitats i tasques que es desenvolupin.
  • Enllaços a àlbums de fotografies publicats a perfils de Flickr municipals, videos de Youtube, etc., o altre tipus de material que es consideri d'interès.
  • Atenció i resposta a les interpel·lacions dels ciutadans per aquest mitjà

Freqüència d'actualització

Diverses vegades a la setmana sense superar les dues actualitzacions diàries a no ser que l'actualitat ho faci absolutament necessari. A banda, si s'arriba a aquestes dues actualitzacions diàries caldria realitzar-les en moments diferents del dia.

Llenguatge emprat

Llenguatge proper

Política de participació dels usuaris

Les publicacions de la pàgina permetran la lliure expressió dels ciutadans per mitjà de l'espai de comentaris, i només s'esborraran els missatges que no responguin a la política general respecte a la participació dels ciutadans establerta en aquesta guia  (Polítiques i normes de participació dels ciutadans).

D'altra banda, els ciutadans podran fer publicacions pròpies a la pàgina però aquestes no es publicaran a l'espai principal sinó en el mòdul lateral que Facebook preveu per a aquests casos. Caldrà que la persona responsable de la pàgina estigui atenta al que s'hi publiqui per tal de respondre en els casos en què sigui necessari. Aquestes publicacions també estaran subjectes a la política general de participació.

Política de seguiment d'altres pàgines

Es recomana seguir pàgines rellevants respecte a l'activitat que es realitzi, així com de manera més genèrica respecte l'interès general de la corporació. Així mateix, cal tenir present que aquest seguiment ha de ser observat de manera activa; és a dir, llegint els missatges del timeline de les pàgines, responent els missatges rellevants i aportant al mateix temps informació valuosa.

Relacions amb altres eines

Es publicaran referències a les publicacions d'altres eines atenent al sistema expressat més amunt.

Indicadors a extreure

  • Seguidors
    • Número absolut
    • Ritme d'increment
  • Abast
    • Ritme d'increment
  • Comparticions
    • Número absolut
    • Publicacions més compartides
  • Comentaris
    • Comentaris per entrada
    • Entrades més comentades
  • Likes
    • Likes per entrada
    • Entrades amb més Likes

A.1.4 Pàgina de Google+

Noms/perfils

  • Nom de la pàgina: Ajuntament de Sant Feliu Llobregat - Àrea o càrrec
  • URL: Segons es defineix en el manual d'ús intern
  • Introducció: Nom complet de la persona que ocupa el càrrec + àrea o càrrec incloent l'esment a Sant Feliu de Llobregat
  • URL externa: adreça principal del bloc de la persona del càrrec

Avatars

  • La imatge del fons de perfil ha d'estar relacionada amb el mateix, essent per si mateixa informativa fins on sigui possible. Aquesta imatge es pot anar modificant en funció d'esdeveniments o necessitats de cada moment.
  • La imatge de perfil ha de ser un retrat de la persona que ocupa el càrrec representat o bé una imatge que segueixi el manual d'identitat corporativa vigent.

Tipus d'activitat a desenvolupar

  • Difusió de totes les notes publicades al bloc de l'àrea o càrrec o bé a altres espais web municipals i que en tinguin relació.
  • Difusió de les informacions més rellevants en relació a l'àrea o càrrec, estiguin o no publicades al bloc o altres espais web municipals.
  • Imatges il·lustratives de les activitats i tasques que es desenvolupin.
  • Enllaços a àlbums de fotografies publicats a perfils de Flickr municipals, videos de Youtube, etc., o altre tipus de material que es consideri d'interès.
  • Transmissió d'esdeveniments en directe utilitzant Google Hangouts (plens municipals, actes institucionals, etc.)
  • Atenció i resposta a les interpel·lacions dels ciutadans per aquest mitjà.

Freqüència d'actualització

Diverses vegades a la setmana sense superar les dues actualitzacions diàries a no ser que l'actualitat ho faci absolutament necessari. A banda, si s'arriba a aquestes dues actualitzacions diàries caldria realitzar-les en moments diferents del dia.

Llenguatge emprat

Llenguatge proper

Política de participació dels usuaris

Les publicacions de la pàgina permetran la lliure expressió dels ciutadans per mitjà de l'espai de comentaris, i només s'esborraran els missatges que no responguin a la política general respecte a la participació dels ciutadans establerta en aquesta guia  (Polítiques i normes de participació dels ciutadans).

Política de seguiment d'altres pàgines

Es recomana seguir pàgines rellevants respecte a l'activitat que es realitzi, així com de manera més genèrica respecte l'interès general de la corporació. Així mateix, cal tenir present que aquest seguiment ha de ser observat de manera activa; és a dir, llegint els missatges del timeline de les pàgines, responent els missatges rellevants i aportant al mateix temps informació valuosa.

Relacions amb altres eines

Es publicaran referències a les publicacions d'altres eines atenent al sistema expressat més amunt.

Indicadors a extreure

  • Seguidors
    • Número absolut
    • Ritme d'increment
  • Comentaris
    • Comentaris per entrada
    • Entrades més comentades
  • +1
    • +1 per entrada
    • Entrades amb més +1
  • Comparticions
    • Número absolut
    • Publicacions més compartides

A.1.5 Youtube

Noms/perfils

Tota la producció en format vídeo produïda en el marc de l'activitat de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, ja sigui a nivell general, d'una àrea o de qualsevol dels seus càrrecs, se centralitzarà en un únic canal de Youtube corporatiu.

  • Nom: Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat
  • URL: Segons es defineix en manual d'ús intern
  • URL externa: adreça principal de la web de l'Ajuntament

Avatars

  • La imatge del fons de perfil ha d'estar relacionada amb el mateix, essent per si mateixa informativa fins on sigui possible. Aquesta imatge es pot anar modificant en funció d'esdeveniments o necessitats de cada moment.
  • La imatge de perfil ha de seguir el manual d'identitat corporativa vigent.

Tipus d'activitat a desenvolupar

  • Publicació de vídeos corresponents a:
    • Resums d'esdeveniments i actes institucionals, o bé d'altres que sense ser-ho es considerin d'interès general.
    • Enregistraments realitzats mitjançant Google Hangout.
  • Videopresentacions musicades de fotografies d'esdeveniments i actes institucionals o d'interès general.
  • Cerca i seguiment de canals de vídeo de la ciutat i que puguin publicar vídeos d'interès per a la ciutat.
  • Elaboració de llistes de vídeos (o bé marca de favorits) que sense ser propis, es considerin d'interès per a la ciutat.

Al respecte de drets d'imatge, caldrà observar els preceptes establerts al punt Drets d'imatge.

Notes sobre els continguts

  • Tots els vídeos que es publiquin al canal de Youtube han de ser de producció original de l'Ajuntament. A més, han de portar inserit el seu logotip i han de ser alliberats amb la llicència que es determini (vegeu punt Llicència dels continguts propis).
  • Queden exclosos de publicació al canal municipal de Youtube tots aquells vídeos que ja hagin estat publicats a altres canals tercers.
  • Abans de ser publicat, i amb l'objectiu de mantenir un nivell mínim objectiu de qualitat tècnica, un vídeo haurà de ser aprovat pel responsable d'espai corresponent.
  • Com que s'estableix un únic canal centralitzat, en el moment de fer la sol·licitud de publicació d'un vídeo caldrà proporcionar al responsable d'espai els següents elements descriptius:
    • Arxiu de vídeo
    • Títol
    • Descripció
    • Etiquetes
    • Referència territorial (si s'escau)

Freqüència d'actualització

S'estableix com a freqüència mínima de publicació un vídeo setmanal.

Política de participació dels usuaris

Les publicacions del canal permetran la lliure expressió dels ciutadans per mitjà de l'espai de comentaris, i només s'esborraran els missatges que no responguin a la política general respecte a la participació dels ciutadans establerta en aquesta guia  (Polítiques i normes de participació dels ciutadans).

Política de seguiment d'altres perfils

Es recomana seguir canals rellevants respecte l'interès general de la corporació. D'altra banda, es recomana un ús actiu de les llistes de videos, generant-ne aquells que es consideri que puguin interessar a la ciutadania.

Relacions amb altres eines

A banda de tenir entitat per si mateix, el canal municipal de Youtube ha de servir per alimentar els espais dels càrrecs o àrees que correspongui en cada cas.

Indicadors a extreure

  • Visualitzacions
    • Total
    • Vídeos més visualitzats
  • Seguidors
    • Número absolut
    • Ritme d'increment
  • Comentaris
    • Comentaris per vídeo
    • Vídeos més comentats
  • Like/Unlike
    • Vídeos que més agraden
    • Vídeos que més desagraden

       

A.1.6 Flickr

Tota la producció en format imatge produïda en el marc de l'activitat de l'Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, ja sigui a nivell general, d'una àrea o de qualsevol dels seus càrrecs, es centralitzarà en un únic canal de Flickr Premium corporatiu.

  • Nom: Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat
  • URL: Segons es defineix en el manual d'ús intern.
  • URL externa: adreça principal de la web de l'Ajuntament

Avatars

  • La imatge del fons de perfil ha d'estar relacionada amb el mateix, essent per si mateixa informativa fins on sigui possible. Aquesta imatge es pot anar modificant en funció d'esdeveniments o necessitats de cada moment.
  • La imatge de perfil ha de seguir el manual d'identitat corporativa vigent.

Tipus d'activitat a desenvolupar

  • Creació d'àlbums i publicació d'imatges corresponents a esdeveniments i actes institucionals, o bé d'altres que sense ser-ho es considerin d'interès general.
  • Cerca i contacte amb canals de Flickr d'usuaris de la ciutat i que puguin publicar imatges i vídeos d'interès per a la ciutat.
  • Elaboració d'exposicions temàtiques utilitzant fotografies que, sense ser pròpies, es considerin d'interès per a la ciutat.

Al respecte de drets d'imatge, caldrà observar els preceptes establerts al punt 8.2 (Drets d'imatge).

Freqüència d'actualització

No s'estableix una freqüència mínima o màxima sinó que caldrà adaptar-la a les necessitats i oportunitat.

Política de participació dels usuaris

Les publicacions del canal permetran la lliure expressió dels ciutadans per mitjà de l'espai de comentaris, i només s'esborraran els missatges que no responguin a la política general respecte a la participació dels ciutadans establerta en aquesta guia  (Polítiques i normes de participació dels ciutadans).

Relacions amb altres eines

A banda de tenir entitat per si mateix, el canal municipal de Flickr ha de servir per alimentar els espais dels càrrecs o àrees que correspongui en cada cas.

Indicadors a extreure

  • Visualitzacions
    • Visualitzacions totals
    • Fotos més visualitzades
  • Contactes
    • Número absolut
    • Ritme d'increment
  • Comentaris
    • Comentaris per foto
    • Fotos més comentades
  • Likes
    • Likes per foto
    • Fotos amb més Likes

       

A.1.7 Instagram

  • Nom:
    • Per al perfil general: Sant Feliu de Llobregat
    • Per a altres: ha de fer constar clarament l`àrea o càrrec de qui representa. No pot sobrepassar de 30 caràcters
  • URL: Segons es defineix en el manual d'ús intern.
  • Biografia: Ha d'incloure el nom complet de l'àrea o càrrec a qui representa, així com el nom de Sant Feliu de Llobregat. El límit són 150 caràcters.
  • URL externa: adreça principal de la web de l'Ajuntament o bé de l'àrea o càrrec corresponent

Avatars

La imatge de perfil ha de ser un retrat de la persona que ocupa el càrrec representat o bé una imatge que segueixi el manual d'identitat corporativa vigent.

Tipus d'activitat a desenvolupar

  • Promoció d'espais, racons i moments de la ciutat des del punt de vista de la immediatesa de l'usuari en mobilitat.
  • Realització de campanyes concretes lligades a espais o esdeveniments: concursos de fotos o de creació de petits vídeos, promoció d'una etiqueta, etc.
  • Cerca i seguiment d'usuaris de la ciutat.
  • Cerca i marca com a favorit d'imatges i vídeos on apareguin espais, persones, esdeveniments, etc., de la ciutat o relacionats amb ella. Al respecte de drets d'imatge, caldrà observar els preceptes establerts al punt Drets d'imatge.

Freqüència d'actualització

Diària i en la mesura necessària segons el volum d'informació a transmetre.

Llenguatge emprat

Llenguatge proper.

És recomanable utilitzar paraules que defineixin el contingut de les publicacions en forma d'etiqueta seguint la nomenclatura establerta per Instagram: #textdeletiqueta

En aquest sentit, és molt important definir etiquetes que identifiquin de manera inequívoca actes i esdeveniments que es facin a la ciutat, i promocionar-ne l'ús tant com sigui possible.

També prenen importància etiquetes que utilitzin el llenguatge natural i que es refereixin tant a grans àrees temàtiques relacionades amb el càrrec o àrea (o a nivell general si el perfil ho és) com a petits trets presents en la imatge o vídeo.

D'altra banda, és important geolocalitzar les publicacions sempre que sigui possible per ajudar a construir un mapa visual de la ciutat dins l'aplicació.

Política de participació dels usuaris

Les publicacions del canal permetran la lliure expressió dels ciutadans per mitjà de l'espai de comentaris, i només s'esborraran els missatges que no responguin a la política general respecte a la participació dels ciutadans establerta en aquesta guia  (Polítiques i normes de participació dels ciutadans).

Política de seguiment d'altres perfils

Es recomana seguir perfils rellevants respecte a l'activitat que es realitzi, així com de manera més genèrica respecte l'interès general de la corporació. Així mateix, cal tenir present que aquest seguiment ha de ser observat de manera activa; és a dir, consultant les publicacions del timeline del perfil, comentant o marcant com a favorites aquelles rellevants i aportant al mateix temps informació valuosa.

Indicadors a extreure

  • Seguidors
    • Número absolut
    • Ritme d'increment
  • Likes
    • Likes per foto
    • Fotos amb més Likes
  • Comentaris
    • Comentaris per foto
    • Fotos més comentades

A.1.8 Pinterest

  • Noms/perfils
  • Tipus de compte: Business
  • Tipus d'empresa: Institució sense ànim de lucre
  • Nom de la pàgina: Sant Feliu de Llobregat
  • URL: Segons es defineix en el manual d'ús intern
  • Biografia: Nom complet de la persona que ocupa el càrrec + àrea o càrrec incloent l'esment a Sant Feliu de Llobregat
  • URL externa: adreça principal del bloc de la persona del càrrec
  • Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

Avatars

La imatge de perfil ha de ser un retrat de la persona que ocupa el càrrec representat o bé una imatge que segueixi el manual d'identitat corporativa vigent.

Tipus d'activitat a desenvolupar

  • Promoció d'espais, racons i moments de la ciutat amb la creació de diferents taulers temàtics.
  • Creació de taulers lligats a esdeveniments.
  • Cerca i seguiment d'usuaris de la ciutat.
  • Difusió d'articles publicats a blocs i altres espais.
  • Cerca i marca com a favorit d'imatges i vídeos on apareguin espais, equipaments, persones, esdeveniments, etc., de la ciutat o relacionats amb ella. Quan es consideri oportú, repinejar-los a taulers propis.

Freqüència d'actualització

Diària i en la mesura necessària segons el volum d'informació a transmetre

Llenguatge emprat

Llenguatge proper

Política de participació dels usuaris

Les publicacions del canal permetran la lliure expressió dels ciutadans per mitjà de l'espai de comentaris, i només s'esborraran els missatges que no responguin a la política general respecte a la participació dels ciutadans establerta en aquesta guia  (Polítiques i normes de participació dels ciutadans).

Política de seguiment d'altres perfils

Es recomana seguir perfils rellevants respecte a l'activitat que es realitzi, així com de manera més genèrica respecte l'interès general de la corporació. Així mateix, cal tenir present que aquest seguiment ha de ser observat de manera activa; és a dir, consultant les publicacions del timeline del perfil, comentant aquelles que siguin rellevants i aportant al mateix temps informació valuosa.

Relacions amb altres eines

Tal com s'ha indicat, es poden pinejar les publicacions de blocs i altres espais. A banda, també es poden difondre els pins realitzats a través de Twitter, Facebook i Google+.

Indicadors a extreure

  • Seguidors
    • Número absolut
    • Ritme d'increment
    • Taulers amb més seguidors
  • Repins
    • Rebuts per període
    • Publicacions amb més repins
  • Likes
    • Likes per foto
    • Fotos amb més Likes
  • Comentaris
    • Comentaris per foto
    • Fotos més comentades

A.1.9 Linkedin

Noms/perfils

  • Nom de la pàgina: Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat
  • URL: Segons es defineix en el manual d'ús intern.
  • Biografia: Fer una descripció de la situació geogràfica i socioeconòmica del municipi. També un extracte de la seva història. En quan a l'Ajuntament explicar qui és l'alcalde o alcaldessa i quines són les forces polítiques representades en el govern i en el ple.
  • URL externa: adreça principal de l'ajuntament
  • Ubicació: Sant Feliu de Llobregat
  • Tipus d'organització: Pública
  • Categoria: Administració governamental

Avatars

La imatge de perfil ha de seguir el manual d'identitat corporativa vigent.

Tipus d'activitat a desenvolupar

  • Difusió d'enllaços a les publicacions del bloc general de l'ajuntament, així com a totes aquelles altres publicacions corporatives que es considerin d'interès en l'entorn Linkedin, de temàtica professional.
  • Difusió d'ofertes i oportunitats laborals de l'ajuntament.
  • Promoció de l'espai entre els professionals de la institució, amb l'objectiu de que hi vinculin el seu perfil personal de Linkedin.

Freqüència d'actualització

Diària i en la mesura necessària segons el volum d'informació a transmetre.

Política de participació dels usuaris

Les publicacions permeten la lliure expressió de qualsevol persona per mitjà de l'espai de comentaris, i només s'esborraran els missatges que no responguin a la política general respecte a la participació dels ciutadans establerta en aquesta guia  (Polítiques i normes de participació dels ciutadans)

Relacions amb altres eines

Difusió de notes del bloc i web municipals, així com altres espais corporatius.

Indicadors a extreure

Percentatge de professionals de l'ajuntament amb perfil associat al de la institució

Salta a la part superior